Jag mår toppen! ;)

Publicerad 2010-03-03 14:27:35 i Allmänt,

Onsdag och det betyder att vi slutar redan kvart över ett!! :D  så skönt! mitt i veckan och man är som tröttast och så har vi jätte lätt dag. Perfa lr vad säger ni?



Har suttit och läst fempaglid.blogg.se och det tog ett tag att gå igenom hela från november. Fast sen kollade jag bara på bilderna för d var så jobbigt att läsa. Haha.
Nu ska jag ner och hänga tvätt, sen ska jag nog fixa mig lite mat. lr något mellanmål då, same shit, different name. ;)


Sen är det ju jätte fint väder idag, om det inte skulle blåsa. haha, men vi får hoppas att det slutar till helgen så jag och Milka kan åka ut på skoter-utflykt, vårt mål är ju kiruna till våren, right Milka?;) så vi måste ju öva lite. hahah
Någon som är sugen att hänga på?


(min rubrik, jaa, d stämmer väl. Ganska skönt m lite ljusare dagar än igår, kan inte bli mycket värre än då. Sen ska jag käka chokladfondué idag, toppen d också, har slutat tidigt, och lyckats fixa in bilderna från mobilen till datorn!! och allmänt glad;) )

Så ni får lite bilder senare. Nu ska jag fika, over and out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela