Working nine to five.

Publicerad 2010-06-16 17:37:06 i Allmänt,

Sv till blåbär; Jo jag skulle gärna ha ett jobb där man har något att göra, så tiden går lite snabbare. Men nu är det så att vi inte har något att göra om det inte är några turister så då fördriver vi ju tiden så gott det går :)



Igår kom Milka och Julia och höll mig sällskap på jobbet. Då gick tiden fort, och så for dom :(
Men senare under kvällen for jag och övningskörde och sen hann jag träffa dom igen! Vi spelade Med andra ord, sen for jag o Milski till tannavallen och kollade en askass film med Marre och några till. Tror den hette Guds stad, den började med lite pang-pang, sen i mitten var det mera pangpang, och sen slutade den med ännu lite mer pangpang. Alltså, jag förstår inte meningen med filmen. Den var baserad på en verklig händelse så det gjorde ju den okej att se, men annars vette tusan :p


Och idag så kom Marre, Sjöbba sjögräs och Milka till kyrkan. Hahah dom satt där med mig från efter tolv till klockan fyra ;) vi har spelat kort och dom har ätit Everts special våfflor ;p NUuuuuuu ska jag äta middag, håller på att svälta ihjäl.

Sen är det FOTBOLLS TRÄNING för tjejer på riavallen. Klockan 19.30-21.00. Kom allihopa! :)

Kommentarer

Postat av: andreas

Publicerad 2010-06-17 02:31:55

Hur kan man inte gilla guds stad?

är ju världsklass på den :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela