Underbart!

Publicerad 2010-06-22 12:22:04 i Allmänt,

För första gången fick jag sova ut. Vaknade halv tolv. Det var underbart att vakna av sig själv och ingen klocka som tvingade upp mig. Men jag kan ju ändå inte låta hela dagen gå nu och bara sitta hemma. Så jag ska äta och fixa mig, (som säkert tar någon timme;) och sen ringa Milka. Jag tror ju inte att vår planerade cykeltur blir av när det blåser så här mycket men vi kan ju göra annat hah.

Julia och Ellinor har jag inte träffat på hela helgen. usch fy blä. Det gillar vi inte alls!



Du måste älska dig själv, och inte försöka vara någon annan.
Och det är otroligt skönt att inte bry sig, jag är mig själv, duger det inte, så är det inte min förlust ;)

hihiih gaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela