Super mys!

Publicerad 2010-06-18 20:26:39 i Allmänt,

Jobbade en timme på morgonen, sen var vi tvugna att stänga igen under några timmar. Så jag och Evert cyklade till Kengis och åt lunch och fikade. super kul. hahah vi är så jäkla störda. lr jag. hah. Stackars honom ;p


Är ju ensam hemma till imorgon så jag har hunnit laga middag åt mig själv också. Blev super gott, såklart ;)
Nu ska jag gå ner och byta kläder och så ska jag till rian och spela brännisboll! Sen ikväll blir det mys här hemma! fan vad skönt att vara ensam, jag har kört ut Emma & Johan, så jag får vara själv, så jag kan sjunga högt och fult och dansa hur jag vill, ha tvn på max osv ;)



Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-06-19 14:42:40

sv: jo men jag vet inte va hon tänker? :p har ju bäddat sängen hela mitt liv sååå? vet inte va problemet är haha XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela