Oroa er inte,

Publicerad 2010-06-14 08:25:44 i Allmänt,

jag lever ;)


För jag har vart o planterat, för jag har vart o planterat, för jag har vart o planteeraaaaaaaaaaat, fy fan vad jag är bra!
Från 06.30-20.00 var i på plantering igår. Var bara 6 st tjejer, vilket är ruskigt konstigt eftersom jag antar att det är fler som kommer att spela till hösten. Aja, det var tungt som tusan, inte att plantera men jag lovar att vi gick i säkert minst 3 mil i terräng. DET var tungt vill jag lova. Jag och Ellinor började fan tvivla på om vi skulle orka ta oss hem ;p


Har vaknat halv sju idag, var till sjukgymnastiken och körde marklyft med en sjukgymnast. Nu ska jag dra och jobba. Kom och köp våfflor och få gratis guidening av mig och Evert i kyrkan. ;)




Aa man kunde ju iallafall spela lite glad på kort. Men tro mig, så här roligt var det verkligen inte. Första och sista gången jag planterade.

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-06-14 18:46:39

hihi så duktiga, så duktiga! ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela