EN VECKA !!

Publicerad 2010-06-02 14:04:03 i Allmänt,

Kaniner i korgen!!! Jag tror att jag fixat iallafall G på matte provet! hahah.
Har bara gjort G uppgifterna idag, hann inte med VG & MVG så jag får fortsätta imorgon. Provet är 6 sidor och det är ett vanligt kapitel prov ;/
Så idag måste jag kika lite mer i sammanfattningen, har ju bara gjort halva kapitlet så vissa grejer var lite knepiga, tur att jag kollade igenom en sväng imorse :p

Sen skulle vi ha karaktär, hah började en timme senare än vi skulle, gick igenom provet vi gjorde i förrgår, sen fick typ alla sluta men så sa han åt mig att jag ska gå och göra nå extra grej i pneumatiken haha aja, vi som skulle göra d först i tvåan. ;p
Får MVG i elkompetens också;) d här känns bra hihi.
Sen var det slut! klockan elva var min dag avklarad i skolan :D



När jag kommit hem har jag suttit och psykat med någon svenska uppgift som vi ska gå igenom imorgon. Sen ääre bara satsdelar kvar nästa vecka och så är vi klaaar med ettan ;) hahah wow vad skryt o gå ut ettan ;p naat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela