'Anus på lunar' ;) hahahah

Publicerad 2010-06-12 13:16:16 i Allmänt,

Ja det här är ju tossigt. Jag höll på snooza med mobilen i typ en timme, sen gick jag upp och åt lite frukost, och tror ni inte jag somnar i soffan igen sen lr?! Har typ legat och skrivit med Milka hela morgonen, lite problem d var att skriva, jag orkade knappt ha uppe ögonen ;p och sen helt plötsligt kvar klockan tio över tolv..


JA MEN KUL. Jag ska titta fotboll idag, med världens fränaste Milka! ;) hihihi. gaah. Jag är helt hyper, stackars henne.
Nu ska jag kolla klart Ullared sen ska jag klä på mig, kanske borde gå ut en sväng ;p





Och bara för att ni ska få något att titta på så kan ni få en bild på dessa två studenter från igår ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela