I'm feeling like a star, you can't stop my shine

Publicerad 2010-07-27 15:21:55 i Allmänt,

... I'm solo, I'm riding solo. ;)


Funderar om jag ska kila på innebandy träningen ikväll, det var ju ett tag sen. Men känns trist att gå om vi bara blir typ 4-5 st som dom brukar vara.. Så får se om jag tar gymmet istället. Sen ska jag hinna baka också. Har inte riktigt bestämt mig för vad ännu, men något från mina nya receptböcker. Fick en av mamma också när jag kom hem från Blekinge :)    

Det här var ju verkligen inget intressant inlägg för er. Men det är bara jag själv som 'tänker högt' lr i det här fallet skriver till mig själv. Haha. För saken är den att har jag skrivit det här, vars alla kan se det. Då känner jag att jag måste göra det också, typ gå och träna, och det är bra för då blir det av. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela