jippie!!!

Publicerad 2010-07-31 10:31:02 i Allmänt,

Var super roligt igår kväll. Men jag blir ju lite ledsen när jag inte träffar Julia.. :(

Jag, Sjögräs och Martin for och åt thaimat, sen väntade vi på musik men dom började ju aldrig spela så då for vi. For och kollade Prison Break :D ååh så sjukt bra det är just nu. Kollade tre avsnitt men haha sjöberg sov genom sista avsnittet ;p typ som jag i vanliga fall.

Sen skulle jag hem och sova men det var poker på dagcentra så då for vi dit och kollade lite. Elin var också där, blää vad länge sen det var jag var med allihopa.


Och idag, när jag jobbat klart, om två o en halv timme;), så ska jag & Emma fara och spela fotbollsmatch! Vilken toppen start på mitt sommarlov!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela