In my arms- Dead by April

Publicerad 2010-07-31 19:35:49 i Allmänt,

Det är nästan pinsamt. Eller, det är pinsamt.
Nog för att vi vann, kaunis-parkka 6-0, och jag gjorde ett mål. Men jag måste nog erkänna att det var en av de sämsta fotbollsmatcherna jag spelat ;p Haha Ottilia hade inget att göra i mål heller, hon fick röra bollen en gång, då den redan var död,. hah.
Det var ju kul att få spela match iallafall :) även fast det gick dåligt.


Jobbet gick super snabbt också. Var roligt, såklart, sista dagen.. Det är ju typiskt! :P
AA men nu ska jag kila till fammo & faffa en sväng och träffa min kusin som jag typ aldrig sett haha.
Sen ska jag ringa Andreas, får se om det blir storstryk i cod igen för honom. Haha. Där tog jag nog i lite. Men bara lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela