Ett litet meddelande av KrösaMaja

Publicerad 2010-07-06 11:26:23 i Allmänt,

Det är så kul att ni fortsätter komma in här varje dag, även om jag är lite dålig på att uppdatera. Men ni vet att jag skulle göra det, om jag kunnat. Jag väntar bara på att få sätta in bilderna från helgen, har inte många men bättre än ingenting iallafall ;p

Nu ska jag vara och köpa mat åt Nilskarlssonpyssling. haha.



Igår var det tänkt att vi skulle spela kubb, tidigt. Men det blev ju inte riktigt så, haha tror inte vi kom igång förrän efter halv elva. Jag, Johan och Martin pii spelade 1-1 mot Milka, Marre, Andreas och Sjögräs haha.
Sen spelade jag och Marre cod medan dom andra for ut en sväng, och vet ni vad?!?!?! Jag ledde ett tag. och tillslut förlorade jag bara med 8-12 :D Nu ska jag bara träna lite till sen ska jag krossa Andreas ;)

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-07-06 14:05:40

Lite kul med COD!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela