woops ;)

Publicerad 2010-01-27 23:22:01 i Allmänt,

åååååååh vad man blir tokig när man skrivit något långt. och så försvinner det..


har gjort min tredje klädbeställning den här månaden.. :) hihi

vad ska man med pengar i plånboken till? det är väl bättre att ha mer kläder att ha på kroppen? haha
Så ser tankarna ut i min skalle. Haha, änsålänge iallafall. När jag bor och äter gratis, får pengar av mamma och pappa och inte tjänar egna pengar. Men när jag börjar tjäna egna stålar hörni, då blir det nog ändring på det här. haha! för annars kommer det inte gå ihop. Får väl ta och gifta mig med en rik snubbe antar jag. Så jag får shoppa hur mycket jag vill ;) haha! 

Aaja, har iallafall bestämt mig nu; att jag inte ska beställa, lr köpa, mer kläder på ett tag. Måste ju vara lite ekonomisk. hohoho, som att det där kom från mig.. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela