this is a small town.

Publicerad 2010-01-07 22:59:50 i Allmänt,

Har varit en alldeles utmärkt avslutning på lovet idag!

Började med att jag vaknade redan tio! Wow! Sen var jag på byn m mamma, Emil och pappa. Vi gjorde massa saker, sen tog vi och fikade på cafét. :)

Sen for jag till Milka, gud vad vi pratar,pratar,pratar och pratar. haha vars kommer allt ifrån? och efter många om och men fick jag till slut med henne till gymmet. Haha :)   så vi tränade i en timme där och sen for jag på innebandy. Det vart riktigt roligt där, för det är kul att träna när det går så bra. Stod i mål första halvtimmen sen tvingade Janne mig att spela ute.. men det var jätte roligt. Gjorde värsta målet i krysset också, haha det var ju verkligen dit jag siktade ;)

Sen när jag kom hem hoppade jag direkt i duschen. Åh vad skönt det var. Hade hårinpackning och hela köret.
Det fattades bara ansiktsmask och gurka till ögonen så skulle det varit perfekt!
Sen åt jag min (andra) middag för dagen.

Och nu ska jag läsa dom allra sista sidorna i boken som blev kvar igår. Får se om jag hinner börja på fjärde och sista boken. thihi, alla tycker att jag är så sölig på att läsa men vad tusan. Ofta jag läser ut en bok på 500 sidor på en dag? som vissa andra ;)

Imorgon är det skola. Och jag längtar. jepp. så är det. konstigt va?! :) 



-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela