jag lever! bara så ni vet ;)

Publicerad 2010-01-31 12:50:05 i Allmänt,

Jag har haft sån ångest, för att jag inte skrivit på hela helgen. haha herregud..

På fredag var det fullt upp hela dagen. Jag var på elkedjan ända till 17, sen for jag på middag på lägenhetshotellet.
Sen iväg m Elin och Carro till Ellinor, Julia var redan där. Senare kom Milka också. :)  vi satt hos Ellinor ett tag sen for vi till mig och spelade Med andra ord. Det var så sjukt roligt, synd att vi var tvungen att sluta redan kring tolv. Jag o Carro fick inte så mycket sömn och så skulle vi upp redan kl. 05. 

 

Vi förlorade matchen med 6-1 men jag är jätte nöjd iallafall. och alla spelade jätte bra :)

När vi kom hem kring elva så satte jag bara på mig ytterkläder och promenerade till Julia.

Satt och pratade med Julia och Sanna i nån timme och sen for jag hem efter två :)

 

på K4 såg vi en hel hög med militärer, jag skulle ta kort på tjejerna för att få med dom där bak.

Men så kom två killar och hoppade fram och ville vara med ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela