jag är ju aptrött ;o

Publicerad 2010-01-28 23:41:57 i Allmänt,

nå det är ju inte sant. tror ni inte vi var endast 8 tjejer på träningen idag, varav två st inte ens spelar match. så vi var alltså 5 utespelare och en målvakt! det är sjukt. vafan har vi ens ett lag för när ingen kommer på träningarna?
Det är ju inte kul för dom som är där heller när man är så få.. bra att killarna är där och tränar m. oss iaf så vi blir lite fler. :)

Var iallafall till frasses med dårarna. Sen for vi till mig och, haha ja vad gjorde vi här? typ bara svamlade en massa och sen skyndade vi järnet till innebandyn! :p


Imorgon har jag en lite speciell arbetsdag. haha tror jag ska börja nio som vanligt då, men jag ska sluta klockan ett, gå till Rian och vara med på iv.n och sen gå tillbaka till Elkedjan. haha får se hur jag gör :)
Ska iallafall på middag på snickarbackens matställe m mamma, pappa, Håkan, Angeta och Sanna (: 
Sen ska jag försöka och fixa på något vänster, tror den bästa lösningen blir om vi allihopa är tillsammans. Jag, Elin, Carro, Julia, Ellinor och Milka. Får se om alla är med på den planen ;)


 

Jag hade mer än gärna önskat att någon skulle komma o klia mig på ryggen så jag somnar. tänk vad härligt.

Pusspuss...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela