jag är helt hypad idag, Ellinor säger att jag går på crack? ;)

Publicerad 2010-01-10 01:29:06 i Allmänt,

Idag var jag och Milka ut med skotern. Och det var kallt. ja det vill jag lova. Men det var inte tråkigt för det, nejnej. Haha ;)
Vi var med den här snygga skotern ;)

 
Haha man kan ju alltid hoppas att det var en sådan som gömde sig under skyddet också. pfufh! haha.
Nej vi håller oss nog till lite mindre, lite sämre, lite äldre och lite fulare skotrar jag o Milka! Haha!


Dresscode för en kväll hos Julia. Ni vet, man måste ju klä upp sig, men även tänka på bekvämligheten. För hos Julia är det dyka ner i sängen, ligga där tills datorn är ledig, kolla lite på internet sen ner i sängen igen som gäller ;)  

 och nu har mina byxor blivit slitna på riktigt, för jag, klantskallen Lina, skulle visa något och började gå i spagat på nyår och då sprack dom i knät :( haha   och vems fel var det? inte mitt iaf! hihi


tillägg: och lite mera äventyr. för mig o Milka!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-01-10 01:33:37

och LITE mera äventyr. ;)

Postat av: Hmmm

Publicerad 2010-01-10 10:40:17

Hmm... Porrigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela