11 januari 2010

Publicerad 2010-01-11 23:37:43 i Allmänt,

Ja men kul! att d blev gymmet. haha lr så inte. Vi bakade en kladdkaka istället.

Hämtade Emil direkt efter skolan och satt och spelade spel med honom. Rätt mysigt faktiskt. Han måste ju vara snäll med mig nu när det inte finns någon Emma här hemma ;)
Och jag lagade värsta goda middagen till oss också. Mamma sa att jag skulle göra potatisbullar, men inge skräpmat här inte. Nej jag lagade kyckling o ris haha! duktigt, jag vet. tack!
Sen kom Milka och Ellinor.

Imorgon har vi iv, nice! hoppas vi blir lite fler den här gången.

och du Oliver, vad är vettiga saker att skriva om? wow och din nya iPhone lr? ;)

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2010-01-12 22:51:07

Vad duktig du är Lina. Då kan jag slappna av när du tar väl hand om lillebror. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela