facebook grupper. varför gå med?

Publicerad 2010-02-18 18:38:08 i Allmänt,

                          

Jag blir alltid lika less när jag ser allt folk som går med i grupperhit och grupper dit. Men ändå så gör jag det själv. Haha
Jag valde ut några som passade in på mig väldigt bra. Hela listan hittar ni på http://juliaberg.se/ 

Saving a file as "dyjjyggffj'', because I'm too lazy to write a proper name
Alla vi som VET att tekniska saker fungerar bättre när man slår på dem
Alla vi som alltid skriver "haha" i ett sms fast det inte ens var kul
Vi som svarar ''Jag vet inte'' för att man inte orkar förklara
Vi som öppnar skafferiet flera gånger och tror att det ska komma något nytt
Vi som glömt vad de stod i smset när vi ska svara.
Vi som var rädda för skelettet i Greveholm när vi var små.
Vi som kollade efter siffran (åldern) längst ner i glaset när vi var små.
Alla vi som öppnar kylskåpet när man har tråkigt 

Vi som älskar när någons skratt är roligare än själva skämtet
Jag hatar sms när det inte är från personen jag ville det skulle vara från
Vi som tror att inget kan döda oss när vi ligger under täcket
Jag hatar när jag kommer på den perfekta repliken i efterhand.
Vi som skrattar åt våra skämt innan vi hunnit berätta dom!
Vi som inte tar den översta tallriken i matsalen
When I Lose "Who cares it's only a game" When I win "IN YOUR FACE BITCH!" 
When teachers get off track and tell you stories about their life
I Join Too Many Groups Because Their Names Make me say.. "OMG, THATS TRUE!"


Och några gruppers namn som får mig att tänka på mina härliga vänner ;)


Vi som tänker "snart helg" redan på måndagen
När det är matte-lektion har man helt plötsligt en massa saker att prata om
Those who hate Scar for what he did to Mufasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela