Uptown girl

Publicerad 2010-02-23 00:50:30 i Allmänt,

Det är ju inte sant. Det fungerar fortfarande inte att föra över bilder till datorn. Bara dom som är skickade till mig.
Och jag som har bild på Chris och Cameron Abbott och mig?!!

Vilken dag vill jag lova. Först föreläsning i folketshus med hela Luleås elitserielag. Sen fick vi kolla deras träning i isladan. Efter det var det lunch i matsalen för spelarna också. Och vill ni veta vad?! Niklas Olausson kom och satte sig m. mig, Amanda och Sandra. Sen kom Mattias Modig, Alexander Hellström och Per Arlbrandt också till vårat bord. Jag satt ju som ett barn på julafton där emellan Modig och Olausson. haha och Amanda fick en puss av Karl Fabricius ;) jag lovar hon sover gott i natt!  Sen hann jag träffa Thomas Raffl också, ni kan ju tänka er hur jag såg ut där bland alla spelarna. Jag var helt knäsvag. Precis som en töntig liten tjej, men allvarligt, hur ofta ser man två Kanadensare i Pajala. snygga som jag vet inte vad, och hockey spelare?   nej just det, inte ofta. haha
Okej, dom spelade i Luleå, d gillar vi inte. Men jag ska börja överväga mitt hat mot Luleå hockey lite nu, för nästan ingen i laget var ju från Luleå, så då kanske det går bra ;)  

Jag svävade ju som på moln under svenskan. Sen var jag med Emil efter skolan.
Sen när mamma kom hem hann Elin också förbi här.
Men vi var inte här länge utan vi for till Anders och plockade upp honom och Johannes, sen for vi till Jocke och kollade finalen i skidor m. Charlotte Kalla och Anna Haag som kämpade för Sverige och silver blev det. Det var ju bra. Men så vi satt och hejade haha. Andreas, Jennifer och Julia var också med :) 
Och sedan kollade vi en gammal Beck film. Jag hade inte sett den förut men den var ju skit bra! Money man lr nånting hette den :)



och imorgon är jag ledig. tralalalala



 ni får nöja er med en google bild tills jag fixar fram mina bilder ;) :*

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2010-02-23 10:51:22

Det händer bara Lina ;p

Postat av: julia

Publicerad 2010-02-23 15:11:50

ojojoj inte illa, jävla Amanda vilken tur hon har ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela