Don't worry, be happy.

Publicerad 2010-02-28 13:01:14 i Allmänt,

shit. så kan vi säga.

Hade en super kväll igår. Hoppas Elin hade lika roligt som vi andra för det var hennes kväll igår.
Jag har längtat i över 5 månader på den kvällen, och nu är det förbi. Fast det var sjukt roligt och det hände massor.

Jag förstår inte hur jag lyckas. Det krävs väl en Lina för att sånt ska hända :p
Men roligt hade vi iallafall. Har inte så mycket annat att säga.
 Var hos Johannes, sen en sväng på krogen, sen åkte vi bil i massor, sen åt vi på frasses och sen lite mera bil och sen fick jag sova kl 03.00 ! :)


Ha en skön söndag allihopa, jag ska spendera den hemma tills Elin ringer. Jag måste ut!! jag vill träffa allt folk igen. :)   puss

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-02-28 15:28:16

Allt folk utom mig. ;) men jag vet varför. :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela