-20C

Publicerad 2010-02-24 13:54:16 i Allmänt,

Ja nu är det bara -20 grader, imorse var det -27,9.. Man börjar bli liite less. Någon som har en sommar till salu?

 

 


Emma du får låna dom hur mycket du vill. Bara inte jag ska ha dom just då ;)



Har slutat klockan ett idag. och så gick jag direkt och satte mig här. Det är ju inte sant.
Jag som har massor att göra nu..
Vi har ca. 40 sidor vi ska läsa i svenska boken, och så ska vi skriva lite funderingar på det tills måndag.
På fredag har jag elprov och på måndag har jag ett annat prov i svenska också.
Aja, det går snabbt när man väl börjar med det.
Och nu hade varit ett bra tillfälle att göra allting för alla andra är ju i skolan.
Men det är så skönt att sitta och lyssna musik här på maxvolym och sjunga med. Haha! Ska kolla lite tv också. Såg att 16 and pregnant går nu tidigt på dagen. :)



 

Lika att bygga ett hus i snö .


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela