Vissa är lediga i 19 dagar, shalalala. ;)

Publicerad 2010-12-22 17:57:01 i Allmänt,

Sen skönt kan jag lova! Lider med er som måste jobba och redan har förbrukat alla era jullov. Synd ! För jag ska då sova länge, ta det lugnt vid datorn och tv och chilla hela dagen tills jag känner för att göra annat. Sen kan det ju vara bra om jag gör något vettigt under lovet också, men det löser jag sen. ;)

Fick förresten Godkänt på provet! Skönt hahaha. Och det var faktiskt inte helt pjåkigt, var inte allt för långt ifrån VG, och jag som trodde jag kugga. Aaja, nu får jag börja på sista kapitlet iaf.


Efter att vi slutade, gick jag igenom provet med Harry, sen for jag & Milka till Adam med Amanda och Elina och sjöng singstar, nu har Elina redan hunnit landa i Stockholm, tror jag, och imorgon vid tio åker hon till Dominikanska för att fira jul & nyår, avis? Nej visst inte, jag äälskar att man fryser ansiktet av sig här hemma, att det är mörkt när man vaknar och lägger sig, att man är blek som en fisk. Nejdå, jag är inte alls avundsjuk.

Nu ska jag fara och pumpa lite mjölksyra i armarna på gymmet! C ya, ha ett skönt lov, ni som har ett ! ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela