Sankta Lucia

Publicerad 2010-12-13 21:27:59 i Allmänt,

Tänkte säga att jag var ensam på gymmet för engångsskull, men så just när jag var på väg hann Hanna & Jonny komma. ;p Har kommit på värsta smarta idéen att istället för att cykla lr springa som uppvärmning, så kör jag marklyfts-uppvärmningen! Det känns inte alls i benhinnorna och man blir hela varm ändå :D
Eftersom jag och Milka satsade stenhårt (?) på mage/rygg igår så blev det armar idag. Nu har ju mäster proffset Evert visat hur jag ska göra haha. ;p
Sen var jag ju tvungen att skynda mig upp för jag skulle hinna träffa mina 'gamla' handledare innan dom slutade för dagen klockan sju. Hihi dom saknar nog mig där på jobbet, han sa att dom t.o.m. har fått en ny firma-bil hit till pajala för att kunna locka tillbaka mig ;) Och 'tackvare' att jag lämnat dom där själva så kommer dom inte hinna klart innan jul utan först 3 januari, höhö, det gick ju verkligen snabbare när jag var där, naat ;p
Måste gå och hälsa på dom igen innan dom är klara här, för sen blir det ju tråkigt!

Har kollat Ung & bortskämd, har missat massa avsnitt för jag har kolla hollywood fruar, men idag var inte det.
Och då skulle ungdomarna jobba på en djurpark, två av tjejerna och ena killen är ju as coola och försöker iaf, medan två andra bara står där som nå idioter. Missade tyvärr vem som fick åka hem för jag knallade till kiosken för refill, och tillbaka på 4 (!) låtar!! inte illa må jag säga ;)


 

Detta hade jag som bakgrundsbild efter att Milka varit på min dator, för ganska länge sen, men iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela