Sparar det bästa till sist.

Publicerad 2010-12-29 00:41:29 i Allmänt,

Väntade lite längre med att fara ut på byn idag, för att jag skulle få med mig sällskap, och två av dessa gillar att sova, så det blev lite senare än tänkt. Men hann till banken innan tre iallafall! ;p
Jag gjorde världens kap då jag hittade as.snygga.sköna.varma.bra-vantar, som dessutom var på extrapris! ;p Känner mig nöjd haha.

Kollade fotboll på guldkusten, måste faktiskt säga det, även om Marre inte gillar att höra det, men det var en ruskigt ointressant match. Newcastle förlorade med 2-0 borta mot Tottenham tror jag, stod det när jag for iaf.

Innebandyn var okej, kunde knappt springa i hallen för näsan var täppt som en jag vet inte vad,
men sen minsann när jag for till gymmet lyckades jag andas igenom ett 40 min pass på rullbandet! Hann nästan springa 6,7km! Nästan. Körde armarna lite lätt också, men det är springa som är bäst nu , är redan stark som en oxe ;)

Sen jag kom hem har jag suttit och pratat med Emma & Johan i säkert två timmar om allt möjligt. Helt sjukt vad skämmiga, tröga, roliga saker man gjort när man var liten. Har skrattat så jag nog kan skippa magpasset imorgon ;) nae, inte riktigt, men nästan. Haha. GODNATT!


Haha, 2007, vad tänkte jag på?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela