Make my wish come true.

Publicerad 2010-12-24 02:13:42 i Allmänt,


I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree

I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you




Har haft uppesittarkväll och spelat Pictionary. Såklart var jag i vinnarlaget.
Alla for för kanske en halvtimme sen men jag har sovit två timmar på eftermiddagen så lär ju inte somna än. hm.
Aa jag får väl försöka iallafall, då blir det snabbare julafton och jag får snabbare träffa allt folk.
Ärligt talat längtar jag inte ens efter att få öppna julklappar lr äta julmat, vet ändå att jag kommer få pengar till min resa bara, och maten, jaja, det är väl gott iaf.

Och vad vore julen utan tomte för ett litet barn? Det är ju skamligt att man ska behöva uppleva något så hemskt, så därför får jag ta mig i kragen och ställa upp. Ho ho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela