Lätt värt!

Publicerad 2010-12-05 12:27:54 i Allmänt,

Ja vilken kväll! Var ute och promenerade med Milka hur långt som heeelst. .
Sen for jag hem och sov , ett tag iallafall. Sen vaknade igen jag när mamma kom in och väckte mig klockan elva, har ätit värsta frullen och nu väntar jag på lunch haha.
Sen ska jag dra till sporthallen på direkten och kolla herrarnas match. Mot Boden tror jag det är, vill se en nionde vinst!
Klockan 15.30 är det sedan dags för oss att möta serie-tvåorna, Notviken. Lycka till.. ;p


Jag- men liite jag måste gå ner o hämta mobilen, fick sms. fan vad jobbigt
12:16

Julia-
men oj va jobbigt :'(:'(
12:17

Jag- jaaaa!
12:18

Julia- hahahahahahahha

12:18
Jag- fan vad seriös jag är idag också haha helt sjukt

12:19
Julia- JAPPJAPP :d
äru juh



Det är ju tur att vi har sådana otroligt viktiga och seriösa diskutioner på chatten ;) haha. Jag känner mig lite så här små-skum idag. Undra vad det kan bero på;) Nej nu ska jag ner. TJA!


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-12-06 11:19:00

sånt är livet jaaa sånt är LIVET! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela