If it makes u happy ;)

Publicerad 2010-12-11 13:43:24 i Allmänt,

Helt underbart skönt! Klockan är bara tio över ett och jag har redan hunnit med massor.
Promenerade till byn och köpte två julklappar. Nu har jag bara 5 kvar att köpa.. Och jag har ingen aning om vad det ska vara.

Ligger här i min soffa med datorn i famnen, sköna kläder, tända ljus, knäck (redan uppäten haha) och skriver med Julia. Och lyssnar på Ei tippa tapa. HAha. Och som sagt , klockan är bara ett!
Måste skriva lite på idrottsuppgiften som ska in nästa vecka, och så ska jag duscha, fixa naglarna och bara ta hand om mig själv tills någon kommer med en rolig idé. Och förresten så är jag på sjukt mycket bättre humör idag, I like it! ;)


Fira jul med Sean banan ho ho.
Inge kött från mamma Scan ho ho.
Kalle anka klockan tre,
hinner inte måste be ho ho.
Fira jul med Sean banan ho ho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela