Gottigaste. Hahaha!

Publicerad 2010-12-14 23:07:53 i Allmänt,

Hela dagen har gått super fort!
Var på gymmet med Julia & Milka, sen innebandyn, evighetsstaffett som avslutning (vi vann såklart;), sen fys på det hela. Kan ju säga att jag var allt annat än pigg när jag var klar!

Duschade och gick till Martin på kalas, haha kollade DH och Cougar town ;p
Nu borde jag väl egentligen kolla igenom matteboken igen, men min ork är helt borta. Konstigt haha.
Får gå som det går imorgon. Men efter jul blir det fan seriöst plugg! Måste ju hinna börja på C i år så jag inte behöver stressa nästa år. Taktiskt ;)

Nu ska jag läsa igenom alla bloggar, sen får jag äntligen sova ;)
Imorgon har vi ledaravslutning på kyrkanshus och då ska vi äta Joels grillbuffé! Liiite gott kanske. Hoppas ni blir riktigt avundsjuka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela