Generöst pojkar ;)

Publicerad 2010-12-02 18:20:00 i Allmänt,

Vilket ös. Ojojoj ;)

Var ganska roligt idag, så här sista dagen och jag var lite oseriös, haha. Och svettigt som  f a n  på eftermiddagen när jag fick koppla en grej helt från början med att borra hål flera meter upp på väggen och sen typ stå på en stege asahögt upp i luften och skruva haha.


 

Och nu när jag skulle sluta så kom han med ett fint paket till mig.

Gissa jag hann fundera vad det var, han sa att jag inte får öppna det förrän jag är hemma, men jag, som alltid är på min vakt;) kikade in i hålet innan jag öppnade, och så var det en låda full med kabelbitar.

Men det är väl tanken som räknas säger man väl? ;)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-12-02 18:25:17

Fyfan va sköna typer, diggar dom som fan! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela