For whom the bell tolls

Publicerad 2010-12-21 22:18:43 i Allmänt,

Det känns ju så ovärt att vara i skolan dom här dagarna när vi ändå inte gör någonting.
Idag hade vi svenska 15 min på morgonen, sen idrott 14.20. Där vi dansade och sjöng Räven raskar över isen. Och är det nå jävla militär lr?! Ingen ville vara 'tomte', då var det bara att gå ner på golvet och göra armhävningar, den som slutade först fick bli tomte. Skojar han med oss? Tur att man är grym då ;) höhö

Jag passade på att göra mitt matteprov som gick åt pipsvängen, men äsch, borde klara godkänt iallafall och till nästa, alltså sista (skönt!) kapitlet ska vi plugga så jag får MVG har Sjöbbi lovat! ;D


Var till gymmet med Milka efter skolan. Chill lr vad, har typ hittat världens bästa träningsmusik också. ;)
På innebandyn sen var vi bara åtta stycken och jag började med att stå, har inte gjort det på säkert 1½ månad. Var jätte konstigt haha, astrist var det också. Så spelade ute sen ;) Lyssnade på julmusik och spelade 4vs4, super kul!

Nu har jag andra kladdkakan i ugnen. Det är ju själva den att jag måste ta hand om allt. Jösses grabbar! Ni har då tur som har mig ;p haha! För vi måste ju också fika som alla andra klasser imorgon. Så det blir en mys-dag imorgon, med Ensam hemma 1 direkt på morgonen, sen lunch, sen fika och få betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela