Dum av dig - Daniel Adams-Ray

Publicerad 2010-12-26 20:31:54 i Allmänt,

Har gjort den här förut, i mitten på oktober tror jag.
Men för det första har jag lite att göra medan jag väntar , och sen så är det kul att göra såna här haha.


 

Beroende av: Träna

Vem behöver du mest just nu: typ Milka? ;)

Vad tycker folk om dig?: skulle vara kul å veta! ganska psyk tror jag iaf.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår tror jag.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, inte försöka vara som alla andra.

Var bor du? Pajala

Trivs du där: Ja

Nästa mål i ditt liv: Klara av att stå på egna ben och resa.

Hur svarar du i mobilen:
Hej det är Lina / Hallå ;)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att vi syns i kyrkan

När mår du bra: När jag klarat av något, uppnått ett delmål. Är med bra männsikor.

Hur känner du dig nu: Bra humör men rastlös och fundersam. ;)

Vad tycker du om fötter: njaa

Är du blyg? Det tror jag inte.

Sysslar du med någon idrott: Såklart.

Är du nöjd med ditt liv:
Grymt!

Är du bortskämd: Haha lite.

Vad är det värsta du vet? När känslor och förnuft inte samarbetar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Fjantig fråga, klart jag har!

Vad är det finaste du fått? Det var svårt.

En speciell dag du minns: Skolavslutningar

Om fem månader: Är det inte länge kvar tills jag drar!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om ngn, Milka.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jo

Har du piercing: aa

Solar du ofta: Nej

Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga!

Hur vig är du: tillräckligt.

Är du musikalisk? Hahaha nej

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys!

Vilken ögonfärg har du: Grön

Hur ofta tränar/motionerar du: 9 ggr/vecka ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela