Dag 9 – Min förebild/idol

Publicerad 2010-12-07 20:57:08 i Allmänt,



Eminem.
Är det min idol/förebild inom musik så får det idag bli han. Jag lyssnar ju på väldans mycket annat också. Men just nu så är det han jag kommer på som är bäst.
För han har så sjukt bra texter, jag har inte lyssnat på honom alls förut, först när Recovery kom ut. Då hörde man alla låtarna om och om igen i bilen ;p Och jag förstår mig inte på folk som lessnar på låtar, är dom en gång riktigt bra som är dom alltid det. Klart man inte alltid är på humör att lyssna, men hans låtar är fortfarande hur bra som helst! Sen tycker jag att han är så grym, även om jag verkligen inte stödjer hans knarkande och allt annat han gjort, men han ville verkligen få ett slut på det och kunna vara där för sina barn. Så han bestämde sig för att sluta och nu har han varit drogfri i 2½ år och fyller snart 39. U go man! ;)


Sen måste ju bara den här coola kvinnan också få en plats bland mina idoler ;)


Maria Montazami.

Bara för att hon verkligen är sig själv. Väldigt jordnära och ganska 'vanlig', som oss andra människor liksom haha. Hon är lite korkad också ibland, men det kan hon erkänna själv. Forsätt vifta toffsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela