Dag 3 – Min favorit plats

Publicerad 2010-12-01 15:01:51 i Allmänt,

Vilken kluring!

Det finns ju så väldans många ställen jag trivs på. Och jag kan nog inte säga någon konkret plats, jag trivs där jag är om jag är där med rätt folk. Och jag har så fina människor omkring mig så jag trivs nästan överallt.
Men om jag måste säga något så tror jag det får bli som Caroline sa, hemma, det är otroligt roligt att vara på fot och resa, men det finns inget härligare än att komma hem efter en lång resa och få sova i sin egen säng och bara vara hemma. Men sen vill jag lika snabbt iväg igen. Kanske och träna, vars än det nu går att göra det så trivs jag! :)




Var riktigt roligt på sjukan idag. Direkt på morgonen fick jag börja med att märka data-in/ut- gångar. Låter kanske ruskigt tråkigt men det är svin kul! Haha, ett tag iallafall. Man skriver bara lappar på en sån där liten maskin ni vet, så trycker man print så kommer den ut och så klickar man på en annan knapp så klipper den av lappen haha. Ser typ ut som en gigantisk mobiltelefon ;p
Men det roliga är ju att man måste kolla på ett papper och ritningen och läsa av vad man ska skriva först, det såg så svårt ut att jag blev alldeles förvirrad av alla siffror men sen när han förklarade så var det ju piss-enkelt! Och jag älskar siffror och massa problem så det var kul ;) Sen gick jag och klistrade fast klisterlapparna i alla rum :D
Hade inte så mycket annat att göra så fick längre lunch, och när jag kom tillbaka sa han att jag fick gå hem igen, men det orkade jag inte när jag just kommit tillbaka, så fick ett 'examensarbete' (enligt en av handledarna, (som var oseriös;p)) Fem minuter så var det klart. Jag är ju kung! ;)

Förresten så frågade han om jag ville starta ett band med honom, det skulle heta 'The Rockstar and the girl' HAHAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela