So tell me how is that

Publicerad 2010-08-18 00:47:47 i Allmänt,

Första gången i hela mitt liv som jag inte blev upprörd över att ha förlorat en fotbollsmatch!
Det var bara riktigt kul att få spela. Kanske just därför, för att jag inte har spelat match på två år, som det verkligen inte spelade någon roll vad resultatet blev. Nog för att man alltid tänker efter efter, och kommer på allt man kunnat göra bättre. Men jag tycker vi var duktiga för att inte ha tränat ihop, och vissa aldrig någonsin tränat fotboll! :)
Revansch i september, då har vi ju iallafall en match på nacken och kan inte säga att det var två år sen sist! Men då kämpar vi på nytt. Men nu ska vi först kurera oss från alla våra krämpor ;) hahah värsta old ladies med skador hit & dit.






Imorgon (idag;s) klockan 06.00 far alla 
och för Emma och hela flyttlasset till k-k-Kiruna.
Jag tänkte ju följa med, men nu får jag inte ens
plats i bilen. Haha för Sussi ska åka med dom.
Så jag får klara mig själv imorgon.
Jag vet exakt vad jag ska göra. Mm vad underbart!
Typ extremt hög musik i headset och sen
sjunga med som en falsk stucken gris och
ingen som gnäller haha!
Nu ska jag kolla prison break,
kusin har redan somnat:)
och jag har ont i fooooten.
Haha Jag är fan inte gjord för att röra på mig,
så varför älskar jag just det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela