Drömmar & Magi

Publicerad 2010-08-21 12:14:13 i Allmänt,

Man kan inte känna saknad för tiden som har flytt, för varje gång det regnar kommer det växa upp något nytt.
Det som växer nu det är det som blir vår framtid, de små sakerna som förändrar våra liv. Vi vänder tillbaka och fäller en saknadens tår, för alla år som går, för allting som hänt från idag till igår, men om vi tänker efter läker tiden, alla våra sår.


Hihihi, det är så kul att jag har udda musiksmak. Men den här låten är fortfarande asabra, även om det är typ 5-6 år sedan jag hörde den första gången, och jag lyssnar fortfarande på den typ hela tiden ;p Hahaha


Erik Hassle
System of a down
Hoffmaestro
Eminem
Anton, Affe, Söder, Highlights ;)
Rihanna


Det som rullar på i mina högtalare nuförtiden ;p haha
Jag har så blandad musiksmak så det är knasigt. Mainstream haha men ändå inte.
Lyssna på dom i min lista, det är skit bra. Jag lovar! ;)

Kommentarer

Postat av: Emanuel

Publicerad 2011-08-24 16:16:33

Hej, jag undrar om du har krar låten drömmar och magi. Jag kan inte hitta den någon stans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela