√ = check! för er som inte förstår min fina lista ;)

Publicerad 2010-08-08 16:04:59 i Allmänt,

Uuh. Det luktar illa. Mina kläder luktar blöthund. Blää för regn när man inte har kläder för det.. Hahaha.

Ikväll har vi träning klockan halv sex, och det skulle vara bra om alla ni som varit någon gång (& nya också) kom idag, för vi tänkte boka en träningsmatch, för alla som vill vara med. Och det är lite bråttom eftersom att folk tänker fly trakten, så kom och träna idag alla som vill vara med. Säg inte nej för att det regnar!! ;p



Just nu vill jag -
Äta (√ om tjugo min)
Åka till Byske (√ om ett år)
Baka dessa goda cupcakes! (√ imorgon)
Träna fotboll!! ♥ (√ om en&enhalvtimme)

Haha, det är så mycket jag vill just nu,. Om jag bara visste själv. höhö, nu ska jag ta och göra något vettigt. Som tex,.. hm. gå och vila framför teven? aa.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela