Take it

Publicerad 2010-04-23 16:33:02 i Allmänt,

Jag och Sanna ska åka. Hon bestämde sig idag, och så nu faar vi!
Jag skulle vilja träna innan, för d blev ju inte så mycket av det idag på iven. Vi spelade direkt och d gick sjukt dåligt haha. Men jag hinner väl. Det är först den 8.e maj. Får se hur jag gör, jag är ju i Strömssund på konfirmationsläger då, får väl åka därifrån till Sävast.
Varken jag lr Sanna hade sug för att fara och spela innebandy nu, men får man en chans så ska man ta den. Till hösten lär iaf jag vara glad att jag for. Sen om vi går vidare till Umeå det vet jag ju inte, men det är värt att försöka :)


Nu sitter jag här och väntar på att kycklingen ska tina lite så jag kan skära den. Jag ska göra thai-kyckling, m cocosmjölk o nå special edition kryddor ;p
Har hämtat Emil och ätit lite mellanmål, rostatbröd m nutella. Fan vad gott och fan vad onyttigt!! :D men d är ju fredag..

Snart kommer Milka, så jag ska väl kila härifrån, måste duscha. Man blir helt äcklig efter ivn av att ha den där masken på skallen. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela