R U B R I K

Publicerad 2010-04-17 12:12:43 i Allmänt,

God morgon. Eller goddag kanske ;p
Har vaknat första gången redan innan nio men har halvsovit och steg inte upp förrän efter tio.
Har kollat mtv bfc och teen mom ;)

Samtidigt har jag suttit och letat fakta om handelsanställdas rätt och LOfackets avtal och massa shiiet.
Åh jag ska vara klar med det på måndag morgon och jag har knappt börjat med jämförelserna och mina egna slutsatser. Kan ju säga att jag inte tänker sitta och plugga hela helgen heller så jag får nog för första gången lämna in något försent på ARL. Jag lär ju inte vara den enda :p men jag hatar sånt. Åh, jag kommer visst måsta sitta uppe hela natten imorgon och skriva. vooi.

Aja, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag kila förbi kiosken en sväng och göra Elin sällskap. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela