Pippi och påskkärringar ;)

Publicerad 2010-04-07 14:49:33 i Allmänt,

Var på gymmet. Jag blev helt slut! Körde magen/rygg och ben. Men nu måste jag vila en dag. Så mina stora muskler får vila lite ;) HAHAH!

Har gjort fruktsallad och ätit det just. Sen har pappa hittat en gammal fotorulle som han framkallat. Vilka bilder!! Måste scanna in dom på datorn och lägga upp någon här. Det är från påsken för sex lr sju år sen, när jag, Henriikka, Alida, Sussi och Niklas var påskkärringar. Och när vi hade Astrid Lindgren grej i skolan. Hah.

Nu ska vi till Johan och bära grejer när flyttbilen kommer :)

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2010-04-07 15:35:04

har jag varit påskkärring med er? ;o

Postat av: milka

Publicerad 2010-04-07 17:43:37

sv: aa det kan ju vara bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela