Påskafton! (y)

Publicerad 2010-04-03 16:18:21 i Allmänt,



Idag har jag varit med den här tjejen. Hon ville inte vara med på bild, ljusrosa också!

Jag gick till henne innan tolv, vi bakade ananas muffins och sen knallade vi och kollade på en lägenhet.
Gud vad kul det ska bli när hon flyttar in, hahah hon tror hon ska få lugn och ro. In her dreams! ;)




Igår så var vi ju hos Jonathan alltså. Var riktigt roligt att vara med dom där gangstrarna. haha!
Men jag vet inte vad dom höll på med, Atle började testa alla Jonathans parfymer och en var sönder så det luktade ju jätte mycket. och så står jag där mitt i allt. Hahah jag luktade mer än killarna själv gjorde för tusan, dränkt var jag i hans parfymer. Hoja så tossiga dom är :)
Sen när jag kom hem så kom Marre o Andreas och hämtade mig, for runt på byn en sväng och dött vare!
Så då for vi hem till dom och sen for jag hem kring halv sex, bara postbilen och jag som var ute så tidigt. liite dött det är i pajala. men vi gillar det! Pajala är bäst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela