Oh no no no I never said I was an angel

Publicerad 2010-04-21 17:37:11 i Allmänt,

Jag är klar!!!.. nästan iallafall.

Jag har vart så duktig så! för när vi slutade klockan ett, stannade jag kvar i skolan i en timme och gjorde lite ändringar på min rapport till Leif, då kom jag ju samtidigt lite längre i data. Har bara några funktioner kvar att lägga till. Och vi har till nästa fredag på oss.
Hursomhelst, när jag kom hem fortsatte jag plugga, jag fixade kompletteringarna till svenska uppsatsen, sen gjorde jag två kapitel i Ord i rättan tid som jag har prov på imorgon. Och alldeles just har jag blivit klart med digitaltekniken, har läst igenom allt vi skulle och tränat på att rita alla grindar. Så det borde väl gå hyfsat imorgon iallafall :)
Ska väl läsa lite till på det och kolla orden i svenskan, senare ikväll. Men först ska jag träffa gullgrisen Milka.
Jag skulle på gym1 men jag hinner inte sa hon, för jag är så seg på att duscha o allt sen ;)

Får bli imorgon istället då ;)


 

Lika att ta hem hela skolan när man ändå har så mycket att göra..

o så här pigg är jag efter fyra timmars pluggande :)

 

 

Nä nu ska jag ta en powernap tills Milski ringer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela