Ntligen!

Publicerad 2010-04-01 09:38:53 i Allmänt,

Jag orkade verkligen inte slå på datorn igår. Jag ville så gärna skriva av mig och berätta vad jag sysslade med hela kvällen men datorn var uppe och jag låg halvdöd i soffan framför Vertical Limit.

Jag slutade redan ett så jag och Julia gick och åt på cafét, sen efteråt kunde vi ju bara inte motstå att fika.
Sen gick vi till LunaMia, Kauppis och Sport&Skohuset.
Sen gick vi och störde Ellinor och Rebecca som satt i skoolan ännu efter halvfyra och jobbade med något arbete. Sen knallade vi till Ellinor och där satt jag till halv sju. Hem och åt och bytte om och klockan halv åtta for jag, Emma och Evert på gymmet. Det var jätte bra att Emma följde med, hon visade mig massa nya grejer om jag nu kan träna när jag är själv! :) Sen fick Evert hålla i mitsarna så fick jag avreagera mig lite och slåss ;)

När jag kom hem duschade jag och sen var det tänkt att jag skulle till Julia så hon skulle få klippa mitt hår. Men vi var båda ganska slut så vi ska göra det idag istället :)   nu ska vi gå och åka skidor på idrotten. hoppas att spåret är  bra, sist gick det bara att åka klassiskt! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela