Min cykel fick punktering också. för allas intresse.

Publicerad 2010-04-10 02:18:31 i Allmänt,

Så däär ja. Jag är så duktig. Jag har glömt min mobil hos Milka! :) det var ju lyckat. Jag som inte klarar mig utan den. Även om jag har en klocka på armen kollar jag på mobilen för att se vad klockan är, typ femtioelvatusen gånger i minuten dessutom. Inte för att jag vill att tiden ska gå snabbt men jag gör bara det, rent automatiskt.
Och jag behöver den som väckarklocka ju?!! :( 

Ajaa, har varit med Milka hela dagen. Började med att vi tog en lunch på café Nová, sen knallade vi till tannavallen och hämtade min cykel. SEEEN, vet ni vad? Så gick vi till Ellinor med Julia. Hahah.
Massa hände hela kvällen, vi var hos Milka. Kollade film och pratade, sen fick jag något psykbryt och blev äcklad av allt godis jag ätit, och de töntiga inslagen i en tidning jag köpt. Så jag började träna som en tok på Milkas golv, massa bra övningar som fanns på 'bantnings'-sidorna i den konstiga tidningen ;).

Kom hem för kanske en halvtimme sen, jag och Milka har suttit och läst gamla saker. Vad roligt det var. Sådana där saker som man har glömt bort helt, då är det tur att man har skrivit ner det.
Sen kom jag att tänka på en sak, som hela världen inte behöver veta. Men jag tänker inte säga d till dig heller. För det är din tur nu. Att göra skillnad. Annars är det så här det förblir :) 
Men jag måste bara nämna en liten sak för att påminna dig, för jag vill inte glömma. Hihi för sex månader sedan på dagen, var det min födelsedag. ;)

Bra Milka? ;) natti alla söta där ute!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-04-10 18:32:20

superduper ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela