Live your life.. lalalala

Publicerad 2010-04-18 23:40:22 i Allmänt,

Okej, dagen idag var super!
När vi kom till pullinki hyrde jag grejer och så stack vi iväg på dirre ;)
Kan ju säga att jag varit grymt modig (enligt mig själv) idag. Jag hoppade i flera hopp (även om jag åkte så sakta så jag knappt kom över dom), åkte störtlopp, åkte som en köttbulle (vilket går asasnabbt;)), åkte i en jätte brant backe på rumpan, testade off pist (även om jag inte åkte hela vägen ;)) haha kan ju inte säga annat än att dagen varit toppen! Tack killar för att ni tjatade lite ;)

Var hem och duschade och åt sen for jag till min Milka. Gulle hon hade feber. Men jag fick hälsa på iallafall ;)


På fredag kollade vi fotboll, korpis-kolari.


Igår var vi ju som sagt ute hela kvällen.

 

och idag :


 

Sen jag kom hem från Milka har jag kollat Wallander, samtidigt som mamma lockat mitt hår. Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och lyssna på musik. Har ju massa frän musik på den här mobilen nu ;)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-04-19 21:39:36

Du är alltid välkommen ju! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela