Lång fredag

Publicerad 2010-04-02 18:30:58 i Allmänt,

Och nu tar vi den här dagen.

Vaknade just efter nio, vi fixade iordning alla grejer här hemma och halv elva for jag, pappa och Emil med skotrarna till Kaunis. Vi hann inte köra långt innan kälken lossnade. Sen när vi var nästan framme råkade jag köra fast, as usual. Då skulle pappa vända och hjälpa mig, men han hade kälke och det var mjuksnö och inne i en skog så han fastnade också haha. Så en resa som brukar ta kanske 40 min(?), tog en och en halv timme. HAHAH! men det var faktiskt dålig led också!

Men vi kom fram och där var mamma, Emma, Johan, Ida, fammo och farfar och väntade :)
Var in till Ingalisa och Einar en sväng och träffade våran kusin och hans sambo, sen for vi till skogen.
Sen körde jag en av bilarna hem. Det blev en ganska spännande halv timme d också ;)
Och jag har fotat massor så här får ni några bilder! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela