K-kinda busy

Publicerad 2010-04-21 23:55:03 i Allmänt,

Har hunnit baka sen jag var här sist. Gjorde något recept från en tidning jag köpte idag. Choklad och kokos goding tror jag den hette. Riktigt smaskig men sjukt söt. Men jag älskar socker ;)
Men när jag o Milka skulle till cafét sen så var jag ju inte så sugen på fika liksom, så jag åt en laxmacka. Den var faktiskt god, även om jag fick ta bort ett kg smör först, men d var ju chill :)

Sen var vi och tittade på när Elin slet i sin lägenhet med att få ihop den nya sängen. Hihi hon är så gullig :) och snart flyttar hon in. Stackars henne, typ 150 m från mig ;) mohah.

Vi har även varit duktiga och cyklat i nästan två timmar. Nog för att vi stannade och satt o pratade några gånger. Men iaf, vi var ute! skönt!
Nu ska jag kolla igenom digitaltekniken en sväng, inte för att jag tror att jag hinner lära mig så mycket nu längre, jag kommer somna på en gång. Men God natt hursomhelst!

 

There's no other way when it comes to the truth.

Kommentarer

Postat av: Milka

Publicerad 2010-04-22 17:11:52

Härlig låt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela