jag tänkte att, äsch lika ;)

Publicerad 2010-04-29 22:51:30 i Allmänt,

Visste ni..
att jag inte är lika hypad som Milka just nu?
att jag vill ha dig här?
att jag har sjukt härliga kompisar!?
att min senaste kyss var med en väldigt speciell person?
att jag funderar på om jag ska vara med på ivn imorgon?
att jag pratar snabbt?
att jag inte gillar datakunskap?
att jag avskyr folk som vet mer om mig än jag själv?
att kärlek är något speciellt?
att jag gillar dig?
att jag är förälskad i choklad?
att sist jag grät var pga att jag var lycklig?
att min mobiltelefon är sönder?
att när jag vaknar på morgonen är du det första jag tänker på?
att innan jag går och lägger mig kollar jag under sängen? ;)
att idag har jag varit med mina härliga killar i skolan:) ?
att jag just nu tänker på vad Milka har skrivit på msn ;)
att i kväll ska jag drömma en mysig dröm?
att i morgon kommer jag äta thaimat?
att jag hoppas att den här helgen blir som planerat?
att jag verkligen vill åka till Blekinge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela