I travel that town

Publicerad 2010-04-26 23:12:10 i Allmänt,

Hahah, blev liite fel. Jag cyklade till bion och så var det helt dött. Så kommer en gubbe fram o frågar om jag ska kolla film. Jag bara 'njaa, har nog tagit fel på dagen', så sa han att Remember me ska gå tis-tors istället. Värt att jag for ända dit :D Imorgon kan jag inte gå på den för vi har ledarutb. sen är det zumba och sen DH! En annan är ju lite rädd för sånt så Milka vi tar d på onsdag ;)

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sen blire sängen på direkten!

Jo förresten så har Milka varit här en sväng. Jag var så otroligt social och rensade gamla papper/brev, klistermärken och allt shit jag hade från när jag var liten. Nu har jag i princip inga grejer. D blir fan lätt att flytta :p

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-04-27 20:59:23

Btw, vad har hänt med din design?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela