20 h 41 min

Publicerad 2010-04-24 13:21:35 i Allmänt,

sedan jag skrev sist. Då var det verkligen på tiden! ;p

Igår gjorde jag o Milka inte så mycket, men d behövs inte heller för vi skulle haft kul även om vi skulle ha varit inlåsta i ett rum utan kontakt m omvärlden. Hah lr nja, skulle nog få panik. Men ni fattar vinkeln ;)
Vi for till Ellinor en sväng, hon hade feber. Milka o Julia stannade med henne och Magnus kom och hämtade mig kring sju så for vi till Adam :)
Vi spelade spel, jag, Elina o Adam sjöng SingStar också och så fikade vi och ja allt möjligt!
Oj, den där meningen lät fel. Men haha jag vet inte hur jag ska omformulera mig så att ni ska förstå :p

Kring ett for vi därifrån, jag, Magnus, Rebecca, Steven, Markus och Niklas var ute och åkte bil i en timme, var till fotbollsplanen också men där var d pretty dött. ;p
Sen när jag kom hem hoppade jag i säng på en gång, helt exhausted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela