don't cry your heart out.

Publicerad 2009-09-13 12:35:28 i Allmänt,

jag är nog ganska snäll. för snäll.  för jag kan inte vara sur på dig, jag tycker om dig alldeles för mycket. Men jag är riktigt besviken.



Var med Ellinor på byn igår på dagen, sen for jag till Johanna och fixade naglarna. hon är så snäll min Johanna! :)
sen hem och åt och fixade lite grejer, sen for jag till Johannes, Elin och Carro var där. Vi hade super kul hela eftermiddagen, sminkade oss, fixade håret, testade kläder och skrattade i massor! ni är så underbara flickor! :-*
Sen promenerade vi iväg till Larssons, jag höll på svimma så nervös jag var. Men så fort vi kom in var det lugnt, alla var jätte snälla.
Resten av kvällen var ju som den var..

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-09-14 20:34:39

Förstår mig inte riktigt på honom när han gjorde så mot dig :/

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-15 11:20:47

Håller med Emilia. hm!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela